علی شبانی طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرهای استان و روند ارائه ی خدمات به مردم استان پرداخت و اظهار کرد: بحمد ا... با وجود خشکسالی در سنوات اخیر، سال 1403را با تلاش و کوشش همه ی همکاران با کمترین چالش و مشکل سپری کردیم.

وی خدمات مشترکین را از اصلی ترین بخشهای شرکت عنوان کرد و با تاکید بر این مطلب که کارکنان حوزه ی خدمات مشترکین علاوه بر رسالت تامین آب شرب شهروندان، باید به عنوان الگوهای مناسبی در خدمت رسانی نیز باشید، بیان داشت: بی تردید همکارانمان در خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه ی خدمات صادقانه و مطلوب در ذهن جامعه تاثیرگذار خواهند بود.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه ی این برنامه با خطاب قرار دادن مدیران امور آبفا، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان و تصریح کرد: بی شک اگر کارکنان شرکت از آرامش و احترام لازم در محل خدمت برخوردار باشند و مورد تکریم قرار گیرند به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت می باشد، خواهند پرداخت.

ما برآنیم تا در ادامه ی ارائه ی خدمات به پرسنل و ارباب رجوع، برنامه های آینده ی شرکت را نیز در این راستا تدوین نمائیم.

وی در همین راستا رسالت شرکت آبفا فارس را ارائه ی خدمات مطلوب در حوزه ی آبرسانی،‌ جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ها و روستاهای استان عنوان و توصیه هایی را مطرح کرد.

شبانی نظم اداری را لازمه ی پیشبرد اهداف شرکت عنوان و کارآیی سنجی پرسنل توسط مدیران را موجب شایسته سالاری در امور و هموار شدن مسیر حرکت شرکت به سوی تعالی بیان نمود.

رضا اسدی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس هم ضمن ارائه ی گزارشی جامع از عملکرد این معاونت در شهرهای استان طی سال 1403، به تبیین رویکرد و سیاست های کلی معاونت خدمات مشترکین شرکت در سال 1404 پرداخت.

وی با اشاره به اصل مشتری مداری اظهار کرد: معاونت خدمات مشترکین‌ با حساسیت ویژه ای که در این حوزه دارد، ضمن تاکید به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین، خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مردم در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرها و روستاهای استان می باشد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا فارس با بیان توصیه هایی در راستای فعالیت کارکنان بخش خدمات مشترکین، به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اذعان داشت: باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم، چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است.

اسدی نحوه ی ارائه ی خدمات در امور آبفا شهرهای تابعه را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: در جهت تسهیل خدمات به مشترکین توصیه هایی به مدیران و مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها و هم افزایی با معاونت خدمات مشترکین در ستاد شرکت، خدماتی مطلوب تر به مردم ارائه گردد.

وی با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح برخی روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت: باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم.

او با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح کرد: باید از تمام پتانسیل های موجود در ادارات تابعه برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات استفاده کنیم .

در این همایش وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه آب و حسینعلی نورسته مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، علی رمضانی مدیر دفتر خدمات مشترکین و علی نقی دهقانی مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات، نیز به ایراد سخنانی در حوزه فعالیت خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این همایش طی جلسه پرسش و پاسخ به سوالات مدیران امور آبفا شهرستان های تابعه پاسخ داده شد.